دوستت دارم.........!

*;';پروازتاپروانگی;';*

در روزگاری که خنده مردم از زمین خوردن توست برخیز تا بگریند!!

دوستت دارم.........!

سرم درد ميكند براي سردرد!

 

وتو ميداني آنقدر دوستت دارم كه حتي اگر سرم به سنگ بخورد يا سنگ به سرم!!

 

هرگز...

 

هرگز از اين دوستت دارم ها دست بر نخواهم داشت....!

 

ولنتاين مبارك!!!

 



ℒℴνℯ**پروانگی**ℒℴνℯ

نظرات شما عزیزان:

سیما
ساعت8:59---8 اسفند 1392
سلام رضوانه جان مرسی بهم سر زدی منم لینکت کردم. وب تو هم عااااااااااااااااااااااالیه
بهت تبریک میگم عزیزم. بیا آپ کردم نظرت رو بگوووووووووووووووو


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 25 بهمن 1392برچسب:,

] [ 17:5 ] [ *..رضوانه..* ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه