من به فرداها می اندیشم..(بابک برزویه)

*;';پروازتاپروانگی;';*

در روزگاری که خنده مردم از زمین خوردن توست برخیز تا بگریند!!

من به فرداها می اندیشم..(بابک برزویه)


من به فرداهای تو

به ابی اسمان

به سبزی نگاه باران

به روزی که دوباره کوچه ها میخندند!!

من به آغازی بر یک پایان

یقین دارم

داتنگ مشو...

زندگی بر مدار امید میچرخد....

"بابک برزویه"



ℒℴνℯ**پروانگی**ℒℴνℯ

نظرات شما عزیزان:

مونا و محمد
ساعت14:00---3 مهر 1393
سلام وب زیبایی داری به منم سربزن با تبادل لینک موافق بودی تو وبلاگم بهم خبربده ادرس وبتم بزار
پاسخ: وعلیکم السلام!ممنونم لینک شدید


امیرحسام
ساعت0:35---24 شهريور 1393
سلام حال پرواز تا پروانگی چگونه هست؟
آیا از پرواز تا پروانه شدن راهی مانده؟
انگار دیگر پری برای پرواز نمانده؟
پرواز کن تا به پرو از خدا برسی تا به اوج آسمان ها به رحمانیت خدا.

پاسخ:hey....:'(


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 22 شهريور 1393برچسب:,

] [ 14:30 ] [ *..رضوانه..* ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه